دختره از پسره پرسيد من خوشگلم؟

سایت تفریحی و سرگرمی سیب/ جذب چت

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دختره از پسره پرسيد من خوشگلم؟

دختره از پسره پرسيد من خوشگلم؟گفت نه .

گفت دوستم داري؟گفت نوچ؟

گفت اگه بميرم برام گريه ميکني؟ گفت اصلا؟

دختره چشماش پر از اشک شد. هيچي نگفت

:پسره بغلش کرد گفت:

تو خوشگل نيستي زيبا ترين هستي.

تورودوست ندارم چون عاشقتم.

اگه تو بميري برات گريه نميکنم چون من هم مي ميرم.....

84855829198818578396.jpg

اگه شب خوابت نبرد به آسمون نگاه کن.

ستاره هارو بشمار کم اومد!

برو قطرات بارون رو بشار.کم اومد!

به عشق من فکر کن چون برای تو هرگز کم نمی یاد

17294526398427112075.jpg

 

وقتی که اعصابت خورده

ولی عشقت میاد دستت رو اروم میگیره و فشار میده و

میبوسه.

و تو انقدر اروم میشی

که اگه صد سال بقیه می نشستند و باهات حرف میزدند

ارامش نمیگرفتی

89187866554531362900.jpg

 

یه زمانی بود که با یه نفر دوست می شدی
یه 3-4 سالی باهاش دوست می موندی
تازه خیلی موقع ها کار به ازدواج می کشید و
بادا بادا مبارک بادا

...
مثل الان نبود که دوستی ها ساعتی باشه
عشق ها کیلویی باشه
دوسِت دارم ها قلابی باشه
قلب ها سنگی باشه
فکر ها پلید باشه
دست ها آلوده به دست دیگری باشه

یه زمانی گفتن دوست دارم سند بود
عین این بود که اسمت رفته تو شناسنامه طرف

87295349544126854618.jpg

 

 

 

 



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: